MPL ÜZLETI CSOMAG
Csomag, ahogy szeretnéd
Csomag, ahogy szeretnéd
Ha csomagodhoz extrákat szeretnél választani, akkor válaszd az MPL Üzleti csomag szolgáltatást, mely számos speciális igényre is kényelmes megoldást kínál.
Ez a szolgáltatás ideális
megoldás bárkinek, akinek fontos, hogy csomagja gyorsan érjen célba, akinek
utánvételes a csomagja, esetleg Csomagautomatába vagy egyéb átvételi pontra
szeretné azt eljuttatni. A szolgáltatást lakossági feladók is választhatják.
Az MPL Üzleti csomag jellemzői:
Csomagod meghatározott összeg erejéig biztosíthatod.
Pénzt vársz vissza? Csomagodat az általad megadott összeg beszedése után kézbesítjük.
Az Üzleti csomagot a feladást követő munkanapon kézbesítjük. Biztosra mennél? Add fel időgarantáltan!
Akár nagy
méretű csomagot is küldhetsz. A pontos mérethatárokról a Terméklapról tájékozódhatsz.
Csomagodat otthonodból is elküldheted, házhoz megyünk
Kérheted érzékeny tartalom szállítását is.
Úton van a csomagod? Valós idejű információkat találsz róla a Nyomkövetés oldalon vagy a Posta mobilapplikációban. Díjmentes szolgáltatás.
Az őrzési idő az a határidő, melyen belül a címzett a csomagod az átvételi ponton átveheti. A választásod szerint 0, 5 vagy 10 munkanap lehet. Sikertelen házhoz szállítás esetén ezen az időn belül veheti át a címzett a megadott Postán a csomagot. Díjmentes szolgáltatás.
Ha időablakot választasz, akkor a csomagod házhoz kézbesítését az általad meghatározott időablakban kísérli meg a futár. Az időablak a kijelölt településeken választható felár ellenében, a link alatti táblázatban szereplő 2, 3 vagy 4 órás időablakok szerint.
2 órás időablak: 7 és 9 óra között; 3 órás időablak: 17 és 20 óra között; 4 órás időablak: 8 és 12, illetve 12 és 16 óra közötti lehet.
Dönthetsz arról, hogy csomagod kézbesítését első alkalommal az általad megjelölt - a feladás napját követő 2. és 10. munkanap közé eső - munkanapon kísérelje meg átadni a futár.
A csomagot csak a címzett kezébe adjuk át. Kizárólag természetes személynek címzett csomag esetén vehető igénybe.
Feladáskor külön díj ellenében kérhető, hogy a kézbesítésről a címzett által aláírt okiratot a feladónak visszaküldjük.
Dönthetsz arról, hogy a feladási díjat a címzett állja.
Az MPL Üzleti csomag címiratát otthonodban is előállíthatod Online címiratkitöltő alkalmazásunk segítségével vagy kérheted annak nyomtatását a postán. Az alkalmazás működéséről ide kattintva tudhatsz meg több információt!
Igen, az MPL Üzleti csomag elérhető szerződéses ügyfelek és magánszemélyek részére egyaránt.
A csomagot a futár csak abban az esetben fogja a szomszédnak kézbesíteni, ha a feladó a címiraton jelölte az alkalmi átvevőt. Ha ez jelölve van, akkor a címzett közvetlen szomszédja is átveheti a csomagot.
Ha a csomag sérülése vagy tartalmának hiánya a kézbesítéskor nem volt azonnal felismerhető, azt a kézbesítéstől számított 3 munkanapon belül bármely postán személyesen, írásban kell bejelenteni.
A bejelentéssel egy időben a csomagot (a tartalmat a teljes belső és külső csomagolással együtt) a Posta rendelkezésére kell bocsátani.
A Posta a bemutatott csomag alapján utólag elkészíti a jegyzőkönyvet. A kárigény a bejelentéstől számított 30 napon belül kerül elbírálásra.
Címhelyre címzés esetén azt a küldeményt, melynek egy vagy több kiterjedése meghaladja a 324x229x24 mm-t, csomagként kell feladni.
Kapcsolódó szolgáltatások
Kapcsolódó tájékoztatók